Saturday, November 26, 2011

Nglamar emak

Noni sedang curhat kepada sahabatnya Ratna.
"Rat, gue sebel banget sama si Rendi, rasanya gue pengen jenggut rambutnya yg kaye mi itu," kata Noni dengan tampang geregetan.
"Emang kenape Non? Gue liat lu selame ini akur-akur aje. Gue juga ga pernah liat atau denger si Rendi selingkuh ame cewek lain," ujar Ratna.
"Emang sih gue selame ini akur-akur aje sama Rendi, gue juga tau die ga punya selingkuhan. Tapi masalahnye bukan itu yang bikin gue sebel bin benci sama die," kata Noni.
"Trus emangnye lu diputusin ame si Rendi?" tanya Ratna.
Noni mengangguk.
"Yaa... Elu Non, elu kan cantik, banyak cowok yang antri buat dapetin cinte lu. Kenape lu pake sedih, pake mareh. Ikhlasin aje, cari gantinye," kata Ratna lagi.
"Bukan itu masalahnye, gue sih kaga marah kalo die mutusin gue, walaupun pasti gue sedih," kata Noni.
"Trus ape dong yang bikin lu benci?" tanya Ratna.
"Kemaren Rendi dateng kerume gue bawa keluarganye," kata Noni mulai terlihat sedih.
"Lho, masa si Rendi mo mutusin lu pake bawa keluarga segala," kata Ratna heran.
"Die dateng ame keluargenye mo ngelamar," kata Noni.
"Nah lo gue jadi bingung nih," kata Ratna "Katelu tadi lu diputusin sama Rendi, trus kemaren Rendi datang ngelamarlu. Kenape lu jadi sedih gitu."
"Masalahnye bukan gue yang mo die lamar," kata Noni malah sesenggukan.
"Habis siape dong... Lu kan ga punya adek atau kakak perempuan." tanya Ratna tambah heran.
"Yang dilamar... Emak gue... " teriak Noni.
"Haa..!!??" Ratna yang mendengarnya kaget.

By: azhasim
As posted on www.MobineSSia.com

No comments:

Post a Comment